پاوربانک سامسونگ Samsung EB-PG950CSEGWW با ظرفیت 5100 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک سامسونگ EB-PG950CSEGWW

وزن: 151.3 گرم
ظرفیت باتری: 5100 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، دستگاه های دارای پورت لایتنینگ، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ  EB-PG950CSEGWW

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-PG950CSEGWW با ظرفیت 5100 میلی آمپر برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال یک پاوربانک سبک و خوش دست هستند. اگر مدام در طول روز در رفت و آمدید و از گوشی خود طی فعالیت های روزمره تان زیاد استفاده می کنید، پاور بانک سبک سامسونگ مدل Samsung EB-PG950CSEGWW می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد! با استفاده از این شارژر همراه دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نباشید و با خیالی راحت به کارهایتان بپردازید!

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ  EB-PG950CSEGWW

 

با توجه به ضخامت و وزن کم شارژر همراه سامسونگ EB-PG950CSEGWW که به ترتیب برابر با 13.8 میلی متری و 151.3 گرم می باشد، به آسانی هرچه تمام تر می توانید این پاور بانک را حمل کرده و در تمام طول روز آن را با خود به همراه داشته باشید! همچنین در قسمت بالایی بدنه این شارژر همراه یک بند تعبیه شده که در حمل و جابجایی آسان تر آن به شما کمک می کند.

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ  EB-PG950CSEGWW

ظرفیت پاوربانک جیبی سامسونگ EB-PG950CSEGWW برابر با 5100 میلی آمپر ساعت است و به خوبی از عهده شارژ گوشی بر می آید. البته توجه داشته باشید که این میزان ظرفیت برای چند بار شارژ کردن گوشی در طول روز کفایت نمی کند و بیشتر برای کاربران معمولی کاربرد دارد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ  EB-PG950CSEGWW

یکی از ویژگی های کاربردی پاور بانک 5100 میلی آمپر سامسونگ مدل EB-PG950CSEGWW قابلیت شارژ سریع آن است که به خصوص در مواقع نیاز به شارژ فوری کارایی بالایی دارد. ولتاژ و شدت جریان خروجی این پاوربانک در هنگام شارژ معمولی به ترتیب برابر با 5 ولت و 2 آمپر و در حالت شارژ سریع برابر با 9 ولت و 1.67 آمپر می باشد. این پاوربانک به یک پورت USB مجهز می باشد که برای شارژ دستگاه های دیگر می توان از آن استفاده کرد.

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-PG950CSEGWW با ظرفیت 5100 میلی آمپر

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-PG950CSEGWW با ظرفیت 5100 میلی آمپر به یک پورت USB Type-C نیز مجهز است که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل ذکر در این رابطه این است که این پاوربانک تایپ سی سامسونگ در هنگام شارژگیری نیز سرعت بالایی دارد و از قابلیت شارژ سریع در این حالت نیز برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که از طریق نشانگر LED موجود بر روی بدنه پاوربانک، می توانید از میزان شارژ باتری آن آگاهی یابید.

 

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-PG950CSEGWW با ظرفیت 5100 میلی آمپر

 

از پاوربانک سامسونگ 5100 برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر قابل حمل و... می توانید استفاده کنید. البته مطابق بر ادعای شرکت سامسونگ، این پاوربانک گوشی سامسونگ در حین شارژ کردن گوشی های Galaxy S8 و S8+ بهترین کیفیت و عملکرد را از خود نشان می دهد. به طوری که برای شارژ کامل گوشی گلکسی S8 در حالت عادی به 113 دقیقه و در حالت شارژ سریع به 100 دقیقه زمان نیاز دارد که مقدار بسیار مطلوبی است. همچنین پاور بانک تک پورت سامسونگ EB-PG950CSEGWW گوشی گلکسی S8+ را در عرض 120 دقیقه در حالت عادی و 101 دقیقه در حالت شارژ سریع به طور کامل شارژ می کند.

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-PG950CSEGWW با ظرفیت 5100 میلی آمپر

شما می توانید پاور بانک سامسونگ مدل Samsung EB-PG950CSEGWW را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاور بانک سامسونگ را به شما ارائه دهند.

 

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-PG950CSEGWW با ظرفیت 5100 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 27 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی